<— Még nem itt tartasz? Kattints a második fázishoz!
Automatizálás
Ebben a harmadik fázisban jön el annak az ideje, hogy a saját munkád hatását megsokszorozd, és a szolgáltatásod több szinten is kiépítsd! Egyre kevésbé fogsz a vállalkozásodBAN dolgozni, és egyre többet a vállalkozásodON.
Mivel bőséges tapasztalatod van egy adott témában, ezért érdemes megtenned azt, hogy a leggyakoribb és legalapvetőbb tudnivalóidat egy
fizetős online kurzusba
szeded össze.
Ez abban is segít, hogy ne kelljen minden ügyfeled számára az együttműködésetek első 1-2 alkalmán papagáj módjára elmondani alapvető tudnivalókat. Mikor valakivel új együttműködést kezdesz, most már első körben odaadhatod neki az online kurzusodat, mint a program részét. Ha pedig már előzetesen megvette, az árát akár jóvá tudod írni neki. (Milyen jó fej vagy! Nem lehet ellenállni az ilyen ajánlatnak, igaz?)
Könnyen elképzelhető, hogy a hirdetések ára vissza tud jönni egy ilyen első ajánlat vásárlásaiból. Ha így van, gyakorlatilag ingyen hirdetsz, és ezért tudod emelni a hirdetéseid költségkeretét. Több ügyfelet szerzel, gyakorlatilag ingyen.
Csoportos program / Mastermind
Elképzelhető, hogy a bőséges tapasztalataid lehetővé teszik azt is, hogy egy csoportos programot indíts. A csoportban egyszerre több emberrel tudsz foglalkozni, akik így egymásnak is visszajelzést tudnak adni. Ez azt is jelenti, hogy a részvétel olcsóbb lesz, a te bevételed azonban így is növekszik.
A VIP együttműködést
azok számára kell fenntartani, akik
1, magasabb szinten igénylik a figyelmedet, haladó szinten, vagy gyorsabb haladás reményében
2, akik ezt meg is engedhetik maguknak.
Ebben a fázisban elkezdheted pl. építeni a cégedet, kiképezni a munkatársaidat, kidolgozni a módszertanod oktatását… Egy szakértői praxisból nagyon nehéz kiszállni. Ez bizony nem egy kohászati vállalat, amit csak úgy eladhatsz. Itt a te személyes márkád, szakmai vezetésed az, ami megalapozza a bizalmat. De könnyen elképzelhető, hogy munkatársakkal újabb szinteket tudsz behozni a szolgáltatásodba, és te kizárólag a szakmai vezetéssel, vagy nagyon kevés és magas árat fizető ügyféllel fogsz foglalkozni.
Ebben a harmadik fázisban lesz arra szükséged, hogy a weboldalad teljesebb szolgáltatást adjon, pl. előfizetéses, vagy zárt tagsági rendszer formájában. Az online fizetés már a 2. fázisban is hasznos lehetett, itt azonban elengedhetetlen. Lehetséges, hogy a weboldaladat teljesen újjáépíted, vagy indokoltnak látod több domain név alatt több weboldal működtetését is.
Miben tudok segíteni neked ebben a harmadik fázisban?
Azt javaslom, kezdjük el egy közös tervezőnappal, ahol megismerhetem az eddigi tapasztalataidat, értékeidet és elképzeléseidet.
- Ezután megtervezzük a termékpiramisodat és meghatározzuk, milyen marketingrendszernek kell ezt kiszolgálnia.
- Megépítem a szükséges webes felületeket (kurzus, vagy zárt tagsági rendszer?)
- Elindítjuk és teszteljük a hirdetéseidet.
- Elkészítjük az e-mail automatikáidat
- Segítünk a videóid felvételében, megvágásában
- Támogatunk a közösségi média kommunikációdban, szövegírásban, egységes grafikai megjelenésedben.
Ezen a ponton már én is igyekszem kilépni a marketinges „svájcibicska” szerepéből, és bemutatlak egy olyan szakértői csapatnak, akikkel minden területen a legmagasabb szinten tudjuk működtetni az ügyfélszerző és szolgáltató gépezetedet.
Kérj egy első konzultációt a részletek megbeszéléséhez.
Konklúzió
Ami miatt mindezt leírtam, hogy óvjalak attól a hibától, hogy a dolgok elébe vágj. Mikor frissen megkaptad a coach diplomádat, ne tölts még időt azzal, hogy online kurzusokon gondolkodsz, vagy tréningeket tartasz! Ne fecséreld az időd és a pénzed grafikusra, de te magad se állj neki hetekig rajzolgatni a logót!
Ne keserítsd el magad irreális elvárásokkal akkor, amikor még nem tudod, mi az az egyetlen terület és szolgáltatás, amiben szakértővé szeretnél válni!
Ne ess abba a hibába, hogy drágán megcsináltatsz egy weboldalt, és MINDENT IS kiírsz szolgáltatás gyanánt a lifecoachingtól a családállításon át a fűnyírásig! A reménység, ami miatt ezt sokan megteszik az, hogy a sok szolgáltatás több embert hozhat be, valójában azonban pontosan 0 ügyfelet hoz, hiszen nincs meg a bizalom, a tapasztalat, nincsenek meg az eredmények, amelyek alapján egy idegen nyugodt szívvel tudna dönteni melletted.
Ha viszont már magasan túlszárnyaltad akár az első vagy a második fázist is, ne ess abba a hibába, hogy te magad próbálod összekanalazni amatőr szinten a marketing eszközeidet, hiszen itt már rád egészen másban van szükség. A ráfordított költség és energia sokszorosan fog megtérülni, ha mersz kilépni az egyszemélyes hadsereg szerepköréből.
Keresd meg, hogy melyik fázisban tartasz most, és kezdj el építkezni az ott leírt módon!